2012. június 13., szerda

Mandula - az első nap

Márc. 29-én délután 3 órakor megérkezett hozzánk az első védencem, Mandula.
Kecskeméti gyepiről mentették, amit tudni lehet róla:  4-5 éves szuka, az utcán kóborolt, ki tudja, mióta. A fülében van tetoválás, így a tenyésztőt megtalálták, de nem tudta megmondani, hogy kinek adta el a kutyust. Gazdi nem kereste :-(  Így 28 nap után a Vizslamentők vették gondozásba, én pedig, mint ideiglenes befogadó, magunkhoz.
Nagyon barátságos volt, ahogy megérkezett. Csont sovány ugyan, a bordái kilátszanak, de vidám és jókedvű kutyus. Zeusszal azonnal összebarátkozott és szaladtak a kertbe játszani....Csak a kicsi fiaim voltak akkor itthon, de őket is azonnal levette a lábáról.
Órákig tartó játék és rohangálás kezdődött a kertben, egy pillanatra nem akart megállni..:-)  A labdát imádja, de nem tudja, hogyan kell használni :-)  Szalad, ugrál érte, de ha megkaparintja, nem lehet elvenni tőle :-)  Megjegyzem, Zeusz ugyanezt csinálja:-)
Látszott rajta, hogy nagyon éhes...:-( Mindenhol kaját szaglászott. És volt, hogy talált is :-) Ugyanis Zeusz nagy előszeretettel ássa el a kenyér darabokat a kertben :-(   Nesze neked, kert!
Később megetettem, persze csak módjával, hiszen nem lehet nagy hirtelen teletömni. Majd apránként, több részletben.....Far-hát, sok zöldség volt a mai menü...rizzsel :-)
Pillanatok alatt felfalta, amit elé tettem:-) Aztán fél óráig nyalogatta még a tálat :-)
Nagyon barátságos volt mindenkivel. Lassan a család többi tagja is megérkezett, azonnal szaladt mindenkihez ismerkedni. Nem fél az embertől. Nagyon bújós. Ma az egész estém azzal ment el, hogy simiztem :-) És persze Zeuszt is, mert bár nagyon élvezi, hogy van egy játszótársa, de baromi féltékeny :-( Még jó, hogy két kezem van, és kétfelé tudtam simizni egyszerre :-)  Ez hihetetlen, komolyan mondom!! Ha látnátok, ahogyan tolták el a másikat, hogy ők kerüljenek minél közelebb...
Nagyon hamar kiérdemeltem, hogy puszit kapjak :-) És nagyon-nagyon igényli a simogatást. Élvezte a nagy társaságot, amikor már a család teljes létszámmal előállt :-)
Este volt némi kis összezördülésünk, mert nem akart lefeküdni. Illetve lefeküdt, de amint valaki arra járt, felugrott, ellökte, átugrotta a barikádot, ami az előszoba ajtónál le van téve.....Leszidtam, hogy azt tiszteletben kell tartani, hogy éjszaka nem jöhetnek be a nappaliba.....De majd megtanulja...:-)
Azt gondolom, nagyon okos kutyus. Szerintem a szófogadással sem lesz gond, csak ugye most hirtelen minden más....
Új környezet, új emberek, kaja, játék, sok-sok simizés, pihe-puha ágyikó.....kicsi lelke biztosan nem érti, mi történt hirtelen....
Most alszanak :-) Fárasztó nap volt a mai :-)
Kicsi Mandula, remélem találnak neked szerető családot, mert nagyon megérdemled!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése