2012. június 25., hétfő

Még mindig Jana

Nagyon-nagyon szerettem-szeretem. Amit tudni kell még róla. Jana nagyon szépen evett, nem falta fel a Zeusz ennivalóját, így tudtam őket együtt etetni. Ami azért nekem nagy könnyebbség volt.  Viszont valami rejtélyes okból roppant mód vonzódott a textilekhez :-)  Áron kedvenc Miki egeres pólójába design-os lyukakat rágcsált :-)  Eltette emlékbe, lehet, egyszer lefotózom :-) De az én ruháimat is csípte :-)  Egy szép kis fehér felső lett az áldozat...:-(  Ráadásul vadi új volt, egyetlen egyszer sem viseltem :-( Ezen kívül a Zeusz ágyának a rongyait is cafatokra rágta :-(   Ja, és persze ő is kizavarta Zeuszt az ágyból...:-( Csakúgy, mint Mandula. Ez a nagy mamlasz meg szó nélkül tűrte :-(  Vagy csak egyszerűen ilyen előzékeny a hölgyekkel szemben :-) Jana nem lopkodott a konyhában. Szaglászott a szekrény körül, de soha nem állt két lábra, és nem próbált meg semmit lelopni. Jól nevelt kutyus volt.  A szeretetét leginkább úgy mutatta ki, hogy csóválta a farekát.....De olyan hatalmas erővel, hogy néha konkrétan fájt, ha a csupasz lábszárunkat érte.....És attól féltünk, hogy egyszer eltöri a farkát :-)  Az első néhány nap után összebarátkozott Zeusszal, és hatalmasakat játszottak. Zeusz arcát is harapdálta :-)   Azt hiszem, talán le is fotóztam. Rendszeresen feljött az emeletre hozzám..Lefeküdt a szőnyegre mellém, és amíg én a gépnél ültem éjjel, ő is ott aludt....Aztán lement a helyére. Úgy értem, a Zeusz helyére :-)   Mert addig-addig ügyeskedett, amíg sikerült Zeuszt kitúrnia az ágyból :-)   Az utolsó napokon pedig reggel is feljött ébreszteni minket :-)   Hozzám is bejött, és a kicsikhez is :-)   Imádtam. Tüneményes kutyus :-)   Ha csak tehette, szinte felmászott, felkapaszkodott az ölembe, és puszit adott....nyalogatta az arcomat. :-)
Szeretett botozni :-)  Később tudatosult bennünk, hogy nem is adtunk neki labdát....Ugyanis Mandula mind szétrágta :-)  Nem volt labda a háznál, nekünk meg eszünkbe sem jutott, hogy vegyünk :-)

Ez jutott most eszembe hirtelen, majd még pótolom. Amikor már tudtam, hogy június 9-én utazik, egyre jobban fájt a szívem.....  Arra gondoltam, megtartanám.....Annyi de annyi szeretetet kaptam tőle, és a fiúk súlyosbították a helyzetemet azzal, hogy állandóan mondogatták, úgy szeret engem a kicsi, mint az anyukáját. És Janának lesz a legrosszabb, hogy tőlem elszakítják :-(  El lehet képzelni, mit éreztem. Pedig ez nem is így van. Nyilván, ha egy másik családban is szeretettel fogadják, hamar beszokik....De ezt aztán lehet mondani a fájó anyai szívnek,,,,:-)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése