2012. augusztus 13., hétfő

Az 1. nap

Nem tudom, tegnap mit műveltem.....de a fényképezőgépen nem voltak tegnapi fotók :-(
Vagy az a bizonyos ördög tréfálkozott velem, de nagyon......vagy szenilis vagyok ..(?)  De ezt a lehetőséget szeretném kizárni :-)

Az éjszaka viszonylag nyugodtan telt. Lili Marleen ugyan néha felkelt és megmozgatta végtagjait ( gondolom elgémberedtek :-)), de nem volt semmi gáz. A mai nap pedig egészen remek volt. Eltekintve attól az apróságtól, hogy ebben a két vizsiben Duracell elemek vannak....:-) Megállásuk nincs egész nap. Jobbik esetben a kert közepén birkóztak, rosszabbikban a házon keresztül-át kergetőztek :-)  Bejárati ajtón be- terasz ajtón ki.......vagy fordítva..... Erre jó a sok ajtó :-)  Ki gondolta volna??
 Azt hiszem, időnként Zeusznak is az agyára mentek :-)  De naggggyon türelmes. Áldott jó kutya.
Szépen, együtt megebédeltek. Úgy láttam, Lilinek is ízlett a finom zöldséges-rizses csirkehús :-)  Szépen evett, két részletben. Ő is tiszteletben tartja a másik ételét. Ebéd után sikerült csendes pihenőre parancsolnom őket......szunyókáltak legalább egy órát :-)  Egy kis nyugalom jól jött nekünk is :-)))  Aztán folytatódott minden tovább.....Este megtörtént az első séta, egyelőre egyedül és pórázon. Tetszett neki. De a legjobban az tetszett, amikor hazajött, és folytathatták a hancúrozást....
Nagyon kedves kutyus. Szófogadó, barátságos, szeretet éhes....Most már hárman lökdösődnek a simiért :-)
Csináltam néhány fotót, de sajnos nem lehet róla rendes képet készíteni. Soha nem áll meg :-)  Mozog, forog, elfordul....nem az a pózolós fajta. Egyelőre elégedjetek meg ennyivel ! :-))






Adós vagyok egy válasszal. Nos, Nadia szombaton Németországba utazik végleges családjához. Én pedig visszamegyek még a Balatonhoz a nyár utolsó napjaira ( heteire). Nem akartam, hogy Zeusz egyedül szomorkodjon....Valamint titkon abban is bíztam, így könnyebb lesz Nadiát elengedni, ha már itt van az utánpótlás. Tévedtem :-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése