2012. augusztus 12., vasárnap

Lili Marleen.......a 4.


 Íme, Lili Marleen!!!!!   Aki máris arról híres, hogy egyfolytában nyújtja a mancsát, hogy pacsit adjon :-)))











Lili Marleen ma este érkezett hozzánk, szintén Szombathelyről. Nem részesült valami kedves fogadtatásban :-(  Sajnos, Nadia őrült féltékeny lett Zeuszra, így többször hangos morgással ( oda is kapott!) fejezte ki nem tetszését...:-(
Lili tündéri leányka. Barátságos, kedves, bújós......1-2 óra után már nyelves puszit is kaptam :-)
Ő a maga részéről gyorsan feloldódott, és természetesen Zeusz is nagyon kedvesen fogadta, de ezen nem lepődünk meg, hiszen Zeusz egy tünemény....:-)

Lili másfél év körüli, családja adta le, akik nem tudták az ellátását biztosítani. Hozott magával egy szatyrot, tele finomabbnál finomabb juti falatokkal ( amit természetesen visszaküldtem a vizslamentőknek, hogy adják oda a rászorulóknak), egy originál etetőtálat, néhány játékot. Valamennyi vadonatúj, cimke rajtuk.....Senki nem tudja, hogy honnan származnak.....Mindenesetre köszönjük a vizslák nevében! (Játékból is csak egyet tartottam meg.)

Lassan elcsendesednek....jó lenne éjjel aludni kicsit :-) Remélem, nem lesz balhé....
Holnap töltök fel fotókat, és persze majd nappali fényben, kertben készítünk újakat is....  
Gyertek, várunk minden érdeklődőt szeretettel!!!

És, hogy miért vannak most ketten?? Mert én egy mazochista vagyok.....na meg szadista is....
( az igazi okot majd holnap elmesélem :-)))  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése