2012. szeptember 22., szombat

Csizmás kandúr Pántlika :-)




Na jó, nem kell megijedni, nem a rosszaság jött ki rajta...:-) Semmi komoly....csak egy-két lábujja begyulladt, és most pácolódik a gyógyszerben :-)

Azt azért elmesélem, hogy amikor megkapta a doki nénitől a csizmácskát, nem mert ráállni :-)  Úgy lógott, csavarodott össze-vissza a lába, mintha nem is hozzá tartozna :-) Nagyon mókás volt. Kérdeztem tőle, most mi lesz, 3 lábon ugrálunk haza? :-) Azóta persze megszokta, és már ugyanolyan virgonc..

Egy kis napfürdő :-) Élvezik a vénasszonyok nyarát. Azt a szörnyűséget olvastam, hogy a jövő héten kánikula lesz :-( Akár 30 fok fölé is felmehet a hőmérséklet. Az nagyon durva lenne....szeptember végén.



Nézzétek ezt a fejet! Szerintem ilyet csak egy vizsla tud csinálni :-) Legalábbis én még "normális" kutyát nem láttam így...:-)



Mit gondoltok, mi történik a konyhában??? Ami annyira leköti a kutyuk figyelmét??


Gondolom, nem nehéz a kérdés :-) Bizony, Ádám szendvicset gyárt, enni készül :-)

1 megjegyzés:

  1. Edes kutyapofa :) es meg edesebb kutyaszemek! :))
    Beszelnek azok a szemek

    VálaszTörlés