2012. szeptember 22., szombat

Na most akkor......

.........ki hol nem fog aludni???

Történt ugyanis, hogy gyanútlanul dolgoztam a műhelyemben az emeleten a minap. A kutyusok kint az udvaron a szikrázó napsütésben. A bejárati ajtó résnyire nyitva, hogy szabadon tudjanak ki-be közlekedni....
De a kis ördög mindig ott motoszkál......és mivel nagy volt a csend, gondoltam, leszaladok, megnézem, mit csinálnak. Reménykedtem, hogy szunyálnak a napon :-(
Tévedni emberi dolog....
Ez a látvány fogadott :-(

 
Mit mondjak, sokkos állapotba kerültem :-( Azonnal Günther jutott az eszembe, akinek a párnáját a koboldok szétrágták, amíg ő békésen aludt   :-)

Na most, valakinek nem lesz ágya :-( Azt nem tudom, kinek, mert folyton cserélgetik Zeusszal a fekhelyeket......de valakinek nem lesz :-(   Aztán gondoltam, végül is még van alja....
Visszavittem......használták....Úgy kellett nektek, a pihe-puha bélést szétszedtétek, most alhattok a kemény kövön...

Álom.....:-( Ma újra a garázs előtt találtam :-(  Nem volt kedvem lefotózni. Most már alja sincs...

Sebaj, úszóguminak még jó lesz! Mondja a gyógyíthatatlan optimista....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése