2012. november 27., kedd

Depresszió :-(

Zeusz depressziós lett :-( Nincs kisvizslája. Egész nap halálra unja magát....Látnátok, mekkora örvendezést rendez, amikor a fiúk hazajönnek suliból! Mondtam neki ma is, menjen ki a kertbe, gyönyörűen sütött a nap, biztosan akad ott néhány madár, amiket meg lehet kergetni :-))
Este még csokis kuglófot is sütöttem, hátha az feldobja....Feldobta..:-)
A helyzet az, hogy a nekem szánt vizslácska megszökött...:-( Nem tőlem, még korábban. És mivel válogatós vagyok, a nekem szánt kutyus még nem érkezett meg.....csak gravitál felém :-)
A válogatósat úgy kell érteni, hogy csak szukácskát szeretnék, Zeusz miatt, rövid lejáratút....vagyis, aki hamar gazdisodik :-) Azért, hogy minél rövidebb ideig legyen nálunk, mert így is belehalok az elválásba :-( Valamint, kölyköt nem vállalok :-( Na azt aztán ember legyen a talpán, aki el tudja engedni :-)) Így aztán elég jól behatárolt, hogy ki jön hozzám. Persze, egyéb kitételek nincsenek. Nem számít, ha sovány, vagy beteg, vagy tüzel.....ez nem probléma. Annak idején Nadiat úgy kaptam, mint egy rossz hírű, "kemény" kutyát.....Az égvilágon semmi baj nem volt vele, tüneményes kutyus volt. Csak szeretetre vágyott...Ilyen egyszerű ez.....

Hiszem, hogy mindennek oka van, ami történik velünk. Hiszem, hogy a találkozásaink emberrel, állattal  sorsszerűek. Azt is hiszem, hogy oka van annak, amiért az a bizonyos szukácska megszökött és nem jött hozzám...( na de nem miattam szökött meg :-)))  És azt meg tudom, hogy Zeusz nem fog sokáig szomorkodni...:-( Mert még nem tartunk ott, hogy elfogynának a mentésre váró vizslák :-(  Sajnos :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése