2012. november 9., péntek

Műtét

Tegnap Virág átesett az ivartalanítási műtéten. Mit mondjak, kicsit nyűgös :-(
Este, amikor hazahoztam, kicsit szivárgott a vér a sebéből. Aggódtam, de Kata megnyugtatott :-) Mint mindig :-) Köszi, Kata! Gyenge volt és elesett. Szerintem eddig ő viselte a legrosszabbul, meg én :-( Azt hittem, már rutinos vagyok ezen a téren (is), de megint tévedtem. Kicsit nem aludtam az éjjel, de hála égnek semmi baj nem volt. Ő békésen aludt. Ma voltunk kontrollon, kaptunk infúziót.....( Én nem, csak ő :-)) Jocódokibácsi megnyugtatott, semmi gond, kicsi véralvadási problémája van, pár napig előfordulhat. No para! :-) Zsuzsi pedig azt mondta, adjak neki egy kis vörösbort :-) Na az nekem kellett volna :-)

Szóval, tegnap nagggggyon szenvedtünk. Így...:



És így :-(


Meg így :-( 

Mert ugye, Zeusz is nagyon szenvedett :-(       Férfi :-)

De mentségére szóljon, hogy lelkiismeretesen őrizte kis barátnőjét. Egy ideig......Majd amikor már elgémberedtek a végtagjai a "kemény parkettán" , mégis átballagott a bérelt helyére.......Bandi mellé :-) Sokkal kényelmesebb :-)

A mai nap nyugalmasabb volt. Evett, ivott, pisilt....Sétált is este. Most itt durmol mellettem :-)
Természetesen, ha nincs felügyelet, van tölcsér :-( Vagy gallér.....kinek mi.
Na ezt nagyon rosszul viseli. Ugye, a periférikus látás. Az nincs. Nem tud még közlekedni benne, mindent lever, nem mer a lépcsőn lemenni....( feljönni már igen). Szenvedünk. De ez van, ezt is túléljük....
Bízom benne, hogy minden nap jobban és jobban lesz. Gyógyulj meg hamar, kicsi Virág!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése