2013. február 24., vasárnap

Hétköznapok

Holnap kiszedik Hanga varratait, és ezen is túl vagyunk.....
El sem hiszem, mennyi mindenen mentünk keresztül az elmúlt 3 hónapban....
De meggyógyult, élni fog, és ez a legeslegeslegfontosabb.
Csak a kicsi lelkét féltem :-(
Annyira de annyira ragaszkodik hozzám, hogy az már fáj....:-(

Sokat sétálunk. Nagyon szeret sétálni. Megszagolgat mindent, megugatja a soron a kutyákat, de látszik rajta, hogy boldog.
Ma ugyan ki sem dugtuk az orrunkat, mert egész nap esik az eső.

Hamarosan vendég érkezik. Meglepetés vendég :-) Egy újabb vizslácska. Hanga nem fog örülni.....
Újabb merénylet ellene.

Erről a kutyusról nem sokat tudok. Drótos Magyar Vizsla, 2,5 éves, és a családja adja le :-(((

És akkor most néhány fotó Hanga babáról :-)

Mit gondoltok, mit figyel ilyen átható tekintettel??


 Éppen készítem az ebédjüket, és sárgarépát tisztítok......



.....ééééééés.......Hanga imádja a sárgarépát. Nyersen is. És várja a karikákat, a,mit ilyenkor leadogatok neki :-)))


Reggeli csendélet......suli előtt :-)



Délutáni....suli után :-)))  Kitekintés a vidékre a magaslatról :-))



Na ezt soha nem fogom megérteni. Miért akar Hanga "feltolatni" az ágyba????  Miért háttal akar felmászni??? :-))   Valaki tudja???
Természetesen soha nem sikerült még neki, de azért minden este kitartóan próbálkozik.....
Aztán egyszercsak hipp-hopp, felugrik....
Érthetetlen.....én pedig egy disznó vagyok, hogy egész fotósorozatot készítettem a kínlódásáról :-(




ui: ez a pólós megoldás nekünk nagyon bejött. Ha rajta volt a póló, meg sem próbálta a sebét piszkálni. Ha levettem, mert mondjuk kimostam, azonnal nyalogatta.....kénytelen voltam rátenni a nagy tölcsért. Viszont így ezerszer kellemesebb volt neki is, nekünk is ez a két hét. Holnap pedig megszabadulunk tőle egyszer s mindenkorra....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése