2013. február 9., szombat

Ördi :-)

Ördi, drótos, szőrös, kócos, bozontos......:-) Ezek a nevek jutnak hirtelen eszembe, amikor szólok neki :-) A Szálkás az utolsó :-)
Eltelt egy hét, és Szálkás nagyon szépen beilleszkedik a családba. Lehiggadt, nyugodt lett.
A szabályokat kezdi betartani, alig-alig pisil be :-) , nagyokat alszik, egyre szebben sétál pórázon ( na ez túlzás:-)), és nagyon-nagyon szeret mindenkit.
Hanga is egyre toleránsabb vele, de néha még rámorog, ha olyat tesz, ami nem tetszik neki :-)

Az étvágya nagyszerű, de a házi kosztot nem bírja gyomra. Többször "megszabadult" tőle, emésztetlenül. Nem erőltetem. Tápot eszik rizzsel keverve.

Egyik nap kiszökött a kapun Áron mellett. Némi trükközés után sikerült elkapnia és visszatoloncolni :-) Nem akart ő elmenni, hála égnek.....csak a környéken futkorászott egy kicsit.
Azért baromi dühös voltam. Áronra :-))

Nagyon éber, jelző kutya. Amikor a fiúk éjjel/hajnalban jönnek haza, hangos ugatással ront le a lépcsőn a bejárati ajtóhoz, és persze ezzel felverve a teljes kutyafalkát. Na, ezt nem díjazom. De ma éjjel pl. pisilnie kellett, és azért ment le. Kiengedtem és nagyon megdícsértem érte, juti falatot is kapott. :-)

Ő is engem imád. Sajnos :-( Mindenhová követ, most már Hangával közösen. Elég mókás, amikor felmegyek az emeletre pl. kiteregetni, és a két kutya jön utánam. Már ott is rendszeresítettem néhány rongyot, amire le tudnak feküdni :-) Aztán lemegyek a földszintre, és jönnek utánam :-)
Néha, amikor lent alszanak, megpróbálok észrevétlenül felosonni :-)  De nem sikerül....

Szálkás olyan, mint elefánt a porcelán boltban. Kis esetlen, ügyetlen kamasz....nem tud úgy elmenni egy fém tál mellett, hogy ne lépne bele :-).....hatalmas csörgéssel...., csetlik-botlik, a lábunk alá kerül, nekimegy.....szóval, a mozgáskoordinációs terápia neki is jól jönne :-)  ( ilyenre hordtam kicsi korukban az ikreket )

Nagyon szeretjük :-) Imádni való :-) Okos, szófogadó, tanulékony. Nagyszerű kutyus lesz belőle, ha foglalkoznak vele, és ha szeretik...Mert nagyon-nagyon szeretetéhes....

Pár napja kaptam a hírt, hogy 15-én utazik végleges családjához, Angliába.

Hát, mit mondjak. Azok a gyönyörű szemek, és édes kis buksija egy hét alatt is teljesen elvarázsolt...
Ha menni kell, jobb, ha minél hamarabb megy....
( bele sem akarok gondolni, hogyan fogom túlélni a Hanga utazását 3 hónap után!)

És akkor a fotók:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése