2013. március 30., szombat

Hanga

Egy hete utazott el. Elég gyorsan megjelentek az első fotók, de nem voltam boldog. Olyan szomorúságot láttam a szemében :-(
A következő képek már megnyugtatóbbak voltak. Remélem, azóta még többet javult a helyzet. Így kell lennie. Hanga még nem a végleges családjához került, ideigleneseknél van. Emiatt is nagyon elkeseredtem. Nem azért, mert nem bízom abban, hogy nagyon szeretik.....dehogynem, hiszen én is ideiglenes vagyok, és nagyon szeretem őket. Hanem azért, mert ha itt megnyugszik, ismét mennie kell.....tovább.

Azt írják róla egy fórumban, hogy nagyon aranyos, kedves, nyugodt. Szívesen játszik a gyerekekkel, szeret sétálni, szereti az embereket, nem fél. Örülök neki, hogy ilyen szépen viselkedik :-)

Megmutatom azokat a fotókat, amiket a jelenlegi ideiglenes otthonában készítettek róla.









Sajnos, még mindig teleszalad a szemem könnyel, amikor nézem ezeket a képeket, de az első néhány nap kegyetlen volt. Nagyon-nagyon hiányzik nekem. Sokszor álmodom vele.
Tudom, el kell használnom a fájdalmat, hogy tovább tudjunk lépni mindketten...
Így lesz, ígérem.





2 megjegyzés:

  1. Andi! Nézem én is a fórumot, és ha irnak megint valami újat róla...leforditom. Szerintem jó helyen van most is, és még jobb lesz neki, ha megkapja a véglegest!:-))))

    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Csilla! Nagyon aranyos vagy!

    VálaszTörlés