2013. március 20., szerda

Hóhelyzet






Hóhelyzet miatt Hanga baba pénteken itt maradt :-) Hűűű, de nagyon happy voltam :-)
Pedig tudtam, csak átmeneti a helyzet.
Azóta a hó elolvadt, és ma kaptam a hírt, Hanga szombaton utazik. Harmadszorra :-(

Hjajjjjj.......ez egy hatalmas sóhaj.
Megint kezdődik a búcsúzkodás......

Az utóbbi napokban már ne ugatja végig azt az időt, amíg nem vagyok itthon. Csak ül, némán, és figyeli az ajtót....:-(  És vár. Hogy hazajöjjek :-(  Ezt én nem tudom, a többiek mesélik.

A múltkor megkérdeztem a 13 éves fiaimat, hogy miért is jó ezt csinálni, azt felelték, mert így nagyon sok vizslácskát megismerhetünk. És ez nagyon jó.

És mennyire igazuk van. Micsoda ajándék az élettől, hogy megismerhettük Hangát......és Sántit....és Szálkást......és a többieket. Micsoda ajándék, hogy apró kis láncszemek lehettünk az életükben.

Azt kérdezte a minap valaki tőlem : De ugye, egy idő után "megkérgesedik" az ember szíve, és már nem olyan nehéz az elengedés?
A fenéket, dehogy kérgesedik meg!! Mindig nagyon nehéz .....és ma már tudom, hogy ez nem is lesz másként :-(

A 2. búcsú sétánk a lakóparkban......a múlt héten. Holnapután a 3. lesz :-(




Gyerekszobából kutyaszálló lett :-))



Nagy volt az öröm, hogy Hanga maradt :-))


Egy nagy levegővétel......és indul a visszaszámlálás ismét.......3.....

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges kutyalány lett belőle :) Remélem nagyon jó gazdira talál, megérdemli.

    VálaszTörlés