2013. június 10., hétfő

Katica/Szofi

Rééééég írtam.
Nem is meséltem Szofiról. Teltek-múltak a napok. Szofi édes....de konok és makacs, mint általában a Német vizslák. A mezőn póráz nélkül futkoshat, és bizony megy is a feje után... Ennek ellenére eddig még visszament a férjemhez, ha sokadszori hívásra is :-)
A minap valakit kikísértem, és kilógott a kapun mellettem. A hölgy felsikított, te jó ég, megszökik!!
Á, hülye lenne - válaszoltam nyugodtan, mert valahogy úgy éreztem, esze ágában sincs ennek a kutyusnak a "jóból" megszökni, és újra csavarogni :-)  Örül, hogy biztonságban van, kap enni , ááááágyban alszik, és mindenki imádja :-)

Na igen, még néha próbálkozik a konyhában repetát szerezni, de már egyre kevésbé. Taktikát váltott...
Az étkező asztalra teszi fel szomorúan orrocskáját.....hátha valaki megszánja. De nem követelőzően, csak olyan esdeklő tekintettel :-)   Lenne időm, sajnálnám.

Nem lehet fotózni. Amint meglátja a telefont a kezemben, elfordul....Böske ugyanígy.....nem értem. Lőttek rájuk telefonnal, vagy miért olyan félelmetes eszköz??

Tegnapelőtt sajnos kukázott :-(  A teli kukát nem lehetett már lezárni, így a legfelső zsákot szépen szétcibálta A többiek meg érdeklődve nézték :-(  Húúúú, nem voltam boldog.

Amikor letelt a két hét várakozási idő, voltunk az oltásokat beadatni. A rendelőben is imádják, mert nagyon fegyelmezett, jó kutyus.

Most azonban bibije van :-(  Egy szép piros csomag a jobb első lábán. Paradicsom dunszt . Evelin mondta! :-)
Három napja nem áll rá a lábára, emelgeti, hogy fáj neki....Ennek ellenére a mezőn csak úgy nyargalászik....Tegnap nem is engedtem ki, hogy pihentesse. Megnéztem, nyomkodtam, hajlítgattam.....Nem érzékeny semmire, csupán a tappancskái alulról.....a párnácskák....Ha ott nyomom, sír és harapdál. Az fáj neki. Sérülés nem látszik, tüske szintén. Kenegettem neki cortisem (?) kenőccsel, de nem javult, így ma konzultáltunk Evelinnel, hogy hogyan tovább. Hát most itt tartunk.

Szofi jó kisány, és angol kutyus lesz. Ivartalanítva itthon nem lesz, több infóm nincs egyelőre. Szeretem :-)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése