2013. július 12., péntek

Rozsdi

Hétfő reggel Éva beadta hozzám :-)  Nagyon szigorúan külön kellett zárni őket Böskével, mert még a terasz üveg ajtaján keresztül is ölték egymást :-(

Délben elvittem a rendelőbe, beadtam műtétre. A műtétek időben megcsúsztak, csak este 9 körül mehettünk érte. Nem volt túl fényes állapotban :-(  Még kómás volt és gyenge....Kivittem pisilni, de a kapuban egyszerűen lefeküdt a földre, és se előre se hátra..Ölben kellett visszavinnem. Az UH szerint azonban minden rendben volt, és Éva hazavihette őt.
A szívem szakadt meg, de tudtam, hogy Éva nagyon gondos anya, és ápolni , szeretgetni fogja őt. Másnap reggel már csak ők mentek vissza infúzióra, utána beszéltünk, minden rendben volt Rozsdival. Másnap találkoztunk is személyesen :-)  Na nem jókedvünkben, bár azt is lehetne.....hanem gallért/tölcsért adtam kölcsön nekik, ugyanis a pólót reggelre lebontotta magáról :-(

Csütörtökön már egyedül maradt otthon napközben, kint a kertben. Azóta nem tudok semmit, majd hétvégén megcsörgetem Évát. Remélem, minden rendbenvan.

Rozsdit nagyon szeretik -kivéve a macska :-)  Vele még hadban áll....   Szépen lenyugodott, és bár szívesen játszik és futkározik, de ha nem történik semmi érdekes, órákon át csak heverészik a teraszon :-)

Ki hitte volna egy héttel korábban?? Ugye, ugye, mindig mondom, hogy nem a kutyákkal van a baj....:-(

Szorítok, hogy Rozsdi mielőbb felépüljön, és igazi családtagként sok-sok boldog évet töltsenek el együtt!!!

Fotóm nincs, remélem, majd kapok :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése