2014. október 25., szombat

:-)

Bufika mai alakítása. A délutáni séta után ott maradtam az ujdonsült fitness parkunkban "edzeni" :-) A fiúk hazahozták a 3 kutyust. Kis idő múlva feltűnt, hogy folyamatos, kegyetlenül elkeseredett vonyítást hallok.....a távolból. Egyre gyanúsabb lett. Kérdeztem a nagy fiaimat, akikkel együtt voltam, hogy ugye nem tőlünk jön ez a hang??? Ugye nem a mi kutyánk csinálja ??? Ugye neeeeeem ??? DE IGEN! :-(  Amikor hazaértem, Bufika ült a bejárat előtt a lépcsőn....a másik két kutya társaságában, a házban a család másik fele......és rettenetesen elkeseredve vonyított nagyvilágba.... Azt hiszem, az egész "Háromhegyek" hallotta, és azóta is azon tanakodnak az emberek, mit tettek ezzel a szerencsétlen kutyával, hogy ennyire nekikeseredett :-( Elhagyta a mamija fél órára Amúgy,mondtam már, hogy keresi az álomgazdit! Jó lenne minél hamarabb megtalálni! :-) :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése